Wiele z Was zastanawia się zapewne, jak wygląda współpraca z konsultantem ślubnym. Czym tak naprawdę się zajmuje, i co pozostawia Wam?

Poniżej przedstawię pokrótce, jak to wszytko wygląda:


1. Etap pierwszy - kontakt

Chodź bardzo bym chciała dotrzeć do Was wszystkich, niestety jest to niemożliwe. W związku z tym, to do Was należy pierwszy krok. Wystarczy, że skontaktujecie się za mną za pomocą formularza na tej stronie, wyślecie maila, wiadomość sms, wiadomość na messengerze, lub po prostu zadzwonicie. 

2. Spotkanie / ankieta
Podobno najlepiej rozmawia się przy filiżance dobrej kawy :-), dlatego zaproszę Was na spotkanie do jakiejś miłej kawiarenki, gdzie będziemy mieć okazję poznać się nawzajem. Na tym spotkaniu omówimy Waszą wizję ślubu oraz oczekiwania wobec mojej osoby, jako wedding plannerki. Pary, które na co dzień mieszkają za granicą, i takie spotkanie nie będzie możliwe, poproszę o wypełnienie krótkiej ankiety. Możemy też umówić się na rozmowę przez Skype lub jakikolwiek inny komunikator.

3. Przygotowanie i prezentacja oferty
Na podstawie zebranym od Was informacji, przygotuję dopasowaną do Was ofertę wraz z ceną za usługę. Dlaczego dopiero wtedy? Ponieważ każdy ślub jest inny. Każda Para Młoda ma inne wyobrażenie na ten temat, i oczekuje pomocy w innym zakresie.

4. Podpisanie umowy
Jeśli zdecydujecie się na współpracę, spotkamy się ponownie w celu podpisania stosownej umowy. Wiąże się z nią wpłacenie zaliczki, której obecność rozpoczyna moją pracę nad przygotowaniem Waszego ślubu.

5. Przygotowania
Na tym etapie wykonuję wszystkie określone wcześniej działania, które są niezbędne do realizacji Waszego wymarzonego dnia.
Między innymi zaproponuję sprawdzonych podwykonawców lub lokalizacje na przyjęcie. Musicie wiedzieć, że wedding planner zawsze pozostaje obiektywny, i poleca tylko tych usługodawców, którzy najlepiej sprawdzą się w danej uroczystości. Ponadto nigdy nie przedstawia oferty tylko jednego podwykonawcy z danej dziedziny, ponieważ to Wy musicie wybrać tego, który najbardziej Wam pasuje. W trakcie przygotowań będziemy w stałym kontakcie. Wymienimy dziesiątki wiadomości, przegadamy godziny i co najmniej kilka razy się spotkamy, a wszystko to po to, abyście na bieżąco byli ze wszystkimi sprawami.

6. Koordynacja
To uwieńczenie naszej współpracy. Aby ograniczyć Wam stres w dniu ślubu, będę obecna przy Was od samego rana, dbając, aby wszystkie zaplanowane elementy przebiegły zgodnie z planem. 

7. Końcowe rozliczenie
To końcowa zapłata za wykonana usługę, następująca po zakończeniu koordynacji, czyli zwykle po oczepinach. Jeśli sobie tego zażyczycie, mogę również rozliczyć się w Waszym imieniu z pozostałymi podwykonawcami.

 
 
 

Jeśli chcesz poznać mój styl, zapraszam do odwiedzenia mojej tablicy na portalu Pinterest.